Tuesday 12 February 2013

tganu>KL>perak>selangor :)

 assalamualaikum..
lama tak update blog ni..
hehe..
saat  ni, aku tengah cuti..
cuti tahun baru cina.. apa kaitan kami yang study kt UiTMKT ngan 
tahun baru? entah lah.. haha
dah dapat cuti 2 pun aku dah happy tahap gaban..

aku baru je balik dari perak..
asalnye, dari t'ganu, 
pastu ke berjaya times square hotel 
untuk program generasi 1 santun..
terbaek punya program.. hehe..
lepas 3hari 2 malam kat situ, (orang lain 4hari 3mlm, aku kes special sikit)
hahaha...
aku pun balik perak pulak..
balik kampung...
oooooooo balik kampung.. hehe
n now.. i'm home!
with a lot of assignment!!
n quiz yg menanti aku ahad ni..

gud luck for me! haha..
ok, ni antara pic yg aku ada time program 
GENERASI 1 SANTUN..
one of the GENERASI 1 SANTUN participant..


aku, roomate + ainur
fazira,nabihah, n fatihah
new friendz beb! :)


lepas ceramah, snap a pic!

last day @ berjaya times square hotel!

sebahagian drpd student uitm k.t'ganu..


No comments:

Post a Comment

like3