Friday 6 December 2013

lepas diploma+knapa

Assalamualaikum...
I'm back!
selepas hampir 3hari aku diuji Allah dari segi masalah kesihatan.
Demam+Batuk+Selsema dll..
xpe lah.. redha je.. kan dh kata, sakit yang Allah bg tu sebab Dia sayang kita..
sebab Dia nak hapuskan dosa kecil kita.. so, think positive k ;)

Alhamdulillah, hari selera makan pon rsenye.. ada dah kot..
(excited nak g cafe bli mknn tuk lunch jap lg.. haha..)

hah! cerita hotzzz sepanjang ketidaksihatan aku..
kelmarin lecturer tegur..
"awk ni lepas diploma mesti kahwin"
haa.... terkesima sebentar mak, nak... hehe..
sape x terkejut.. baru masuk kelas kot..
duduk pon x lagi, lecturer aku dah ckp cam tu..
kenapa dia tnye cam tu?
mmg x la aku nk crita kt sini kan.. hee

n semalam pulak...
aku dduk sembang ngan adik2 junior..
pastu ada yang tanya, kenapa akk tinggalkan dia sedangkan
dia yang gerakkan akk tuk berubah..

unexpected btul bdak ni.. haha..
tp xpe..
gini je jawapannya..
kalau mmg jodoh tu ada, ada la..
n....
"Allah x kan ubah keadaan suatu kaum sehingga dia berusaha keras untuk ubah keadaan dia tu sendiri"

ok2.. sampai sini dulu.. i need a breakfast first..

11.33 a.m
7.12.13

No comments:

Post a Comment

like3