Wednesday 1 January 2014

Happy New Year!

Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah.. bernafas lagi kita hr ni kan..
Selamat Tahun Baru smua..!
x lambat lg nk wish kan..

Azam baru?
urm.. nak kawin!
haha... mesti ada kerut dahi baca azam aku kan?

main2 je la..
Cuma nk hbiskn diploma Office Management n Tech dgn jayanya.
yea.. that's it! (baru cipta mse mnaip ni td) haha..

Urm.. lagi.. insyaAllah.. i'll try my best to BE A BETTER MUSLIMAH!
this year, must be better than last year.
InsyaAllah.. doakan aku mmpu istiqamah dlm pjuangan ni ye ;)

And 1 more thing is...
tahun ni aku 20 tahun!
2 series you~

subhanallah.. dkt 20 thun dh aku di bumi mu Ya Allah...
Takutnye aku bila nnt di tnya ttg sumbangan aku pd agama aku sndiri..
Nauzubillah..

Ya.. mgkin aku.. bkn mgkin, tp aku MSTI lkukan ssuatu tuk agama
aku sndiri krana Allah.. apa dia tu? akn difikirkn sblum msuk tdo nnt..
insyaAllah..

"Ya Allah..  Kau permudahkan segala urusan kami..
Hanya Kau tempat kami bergantung dan berharap."
Aamiin..





No comments:

Post a Comment

like3