Sunday 1 February 2015

Zikir..

Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah.. Smenjak 2 menjak ni..
Aku x rasa tenang. Rasa serabut sgt.
( •́ㅿ•̀ ) teramat sgt..

Nk dijadikm crita, mse solat mgrib kt kuala slangor td, kt dpn cermin, ada sorang hmba Allah ni dduk dpn aku. Dia tgh bersiap. Dia bru slesai solat.
Subhanallah cntik sgt. Klau aku sndri pon puji kcantikan dia.. Apatah lg llaki.

Pemakaiannya biasa. Alhamdulillah ttup aurat. Apa yg buat aku kagum+rasa sentap+sebak ialah...
Masa dia tgh siap2 dpn cermin tu.. Mulutnya x hnti2 bzikir Astagfirullah...
Nk pkai lipstik, mula dgn bismillah.
Ya Allah.. Sgguh aku tersentap.

Apa yg aku tfkir masa tu,
ya Allah.. Ini ptunjukMu.
Allah tau aku x tenang. Dia hdirkn org yg aku x sgka2.. Sis tu bzikir tenang je dpn cermin tu. Xde sikit pun terselit rasa malu nk bzikir.
Ya Allah.. :'(
Aku bsyukur.. Kau masih pndg aku.. HmbaMu yg hina ini.. :')


No comments:

Post a Comment

like3