Friday 14 August 2015

#bucketList

Bismillahirrahmanirrahim.

Bucket list!
Planning aku sebelum melangkah ke alam seterusnya.

1. Menjejakkan kaki ke jepun walaupun hanya utk satu daerah.

2. Umrah. Teringin buat umrah. Nk tunaikan umrah seorang diri. Tnpa org yg aku kenal terlalu rapat.
Hampir tiap2  mlm, mse tgh buat kuih, ibu msti share bertapa seronoknye dgn mekah dgn madinah tu.
Smpai kn, aku penah ajak ibu dduk dkt sane. Either mekah or madinah.
Ibu ckp, klau nk duduk sne, g kawin dgn org sane. O_o gurau kasar ibu nii..
Org bersungguh,dia main2 pulak. Betul lah,aku teringin nk dduk dkt sne. Nk lupakn apa yg terjd kt msia ni.bwk diri la konon. Hehe..

Ibu cerita mcm2, tu yg buat kn aku bkobar2 nk g umrah.

Ok, let's plan our future. 

Utk umrah,sebelum 25 thn, klau boleh aku dh smpai.
Utk ke jepun pulak, sblum 25 thn jgk. Tp sorang! Backpackers gituu.. poyo je. Haha..

Moga Allah permudahkan. It's all about experience. 

*teringat dlu pnh pasang angan2 nk honeymoon dkt mekah. :'(

Dh la, focus on ur dream!

23:21
14/8/15
28 syawal 1436H


No comments:

Post a Comment

like3