Thursday 6 August 2015

Thanks to Allah.

Bismillah..
Hari ni.. setelah sekian lama aku bersama mereka, baru hari ni aku berpeluang dduk sama2 dgn crita hangat skrg.

Mula2 serius rasa malas. Ye lah, syaitan kn. Mne pnah sng dduk nk goda kita spaya x buat bnda yg baik.

Lawan! Itu je yg aku lkukan.
Alhamdulillah. Ada hikmahnye.

Ye lah, hr ni, aku jumpa ramai yg dtg, sama nk tambah ilmu, nk erat silaturrahim.

Allah... terima kasih utk jln ini. Terima kasih kerana pilih aku utk jln ini. Terima kasih kerana masih pndang aku sdgkn terlalu bnyk dosa pd diri ni.

Dan... moga satu hari, Allah beri ptunjuk pd kalian yg pernah aku syg, apetah yg aku syg.

Rabb.. gerak kn hati mereka juga ye. Aku harap kami boleh jumpa si syurga nnt. :)

00:17
7/8/15
22 syawal 1436H


No comments:

Post a Comment

like3