Sunday 6 September 2015

👉👈

Bismillahirrahmanirrahim...
Hr ni dlm sejarah..
Tetiba ayah tanya masa breakfast td.
Kau xde pakwe ke long?
Haaa.. nasib baik time tu aku tgh mkn dgn tenang. Kalau x, tersembur nasi lemak. Terkejut tetap terkejut. Kawal tetap kena kawal. Tempat public boh. Hehe..

Aku tgk muka ayh dgn muka pelik.
Mane ade.. kenapa?
Aku tau ada bnda ayh nk ckp, tp mgkin belum masanya. Tp dia tukar topik lain. I know u man. U r my father what...

Dlm ht aku ckp, kalau ada yg istimewa  dan aku yakin dgn dia,  aku akn bwk jumpa ibu ayah. Itu je. Tp xde la luah kn td.

Itu je.. kisah hr ni.
Terkejut sgt.. dulu.. pantang sebut pakwe sikit, haa.. muka ayh lain dah. Iya lah. Anak2 ayah dh besar skrg.

Nanti lah yah. ALong harapkan hubungan yg diredhai. Itu lebih utama. PAKwe tu x penting mana masa ni. Sampai saat nya, dia akn dtg jgk nnt.

Dlm diam, along tengah planning apa yg ayah harapkan. Insyaallah..  kalau dh apa yg ayh harapakn itu satu rancangan dr Allah juga, moga Allah permudahkan.

13:16
7/9/15.


No comments:

Post a Comment

like3