Friday 2 October 2015

He knows everything.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Baru2 ni, tiba2 aku terfikir. MasyaAllah, Subhanallah.  Cantiknye planning hidup aku yg Allah takdirkan.

Bermula dari sek vokasional tu lagi. Dekat situ sebenarnya aku mula nampak. Cantik je Allah plan utk aku.

Dari ke teknik, dgn result yg Alhamdulillah.  Aku masuk uitm. Honestly, aku jeles dgn dorang yg dpt sambung bidang computer/it ni. Ye lah, sbb dpt smbung sains komp, sambung network,  it. Allah.. cemburu!

Tapi... Allah tunjukkan aku, perancangan dia lebih baik. Dia lebih tahu segalanya. Alhamdulillah. Thanks to Allah.

Aku mula belajar sesuatu.
Jgn pernah cuba utk bandingkan kehidupan kau dgn org lain. Allah dah rancang, dah takdirkan segalanye di luh mahfuz lg. Keep calm dan hayati setiap nikmat yg Allah dah bg pada kau.

Moga hidup kita diredhai Allah.

Demam wehh! Setelah sekian lama x demam. >o<

16:17
2/10/15


No comments:

Post a Comment

like3