Thursday 19 June 2014

CLN

assalamualaikum..
amboi.. semalam dah post, hr ni nak post lagi..
haha.. biarlah :p

jiwang je tajuk dia kan..
tapi itu la yang aku rasa nak luah..
hey! my blog okeh, suka hati I la nk post ape
kan..

mula dari kisah aku g umah kak mahira la terdetik rasa nak post ni..
so sweet!
cinta lepas nikah! (CLN)
sungguh la.. k.ira tu tak penah pon cte pape pasal kahwin
tup..tup.. dpt kad jemputan online..
allah.. nk nangis rasa.

nangis kenapa?
nangis sbb aku knal k.ira
dia mmg jaga diri dia betul2
no wonder la dia dpt realisasikan cinta lepas nikah.

nak jugak!
hah! knpe? nk kate aku gatal?
dah dok layan cte korea, drama kol 7 tiap petang tu
x gatal ke?

haish, dah msuk 20 kan.. kna fikir jauh ke depan.
moreover i'm the youngest
tp, lebih penting.. kita lebih dekat dengan mati sebenarnya...
bakal zaujah tu mungkin terjadi
tapi
bakal jenazah tu pasti akan terjadi!

ya Allah, matikan aku dalam keadaan yang baik. :')

Dear heart...
please...
control yourself.
i beg u.
*jauhkan aku dari zina hati ya Allah.. :')


No comments:

Post a Comment

like3